پشتیبانی خدمات

پشتیبانی خدمات


به منظور بررسی مشکلات و پیگیری موارد مربوط به سامانه ها ، پشتیبانی مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:45 الی 17:00 و پنجشنبه از ساعت 8:00 الی 12:30 از طریق شماره های 36132929-071 و 36132222-071 و 36132920-071 پاسخگوی کاربران گرامی می باشد.

همچنین در راستای افزایش کیفیت پشتیبانی و بهبود ارایه خدمات در سامانه های دانشگاه و همچنین بررسی دقیق تر و شفاف تر و تسریع در پاسخگویی به درخواستهای شما کاربران عزیز، امکان ارسال درخواست به کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات ، از طریق سامانه پشتیبانی خدمات مرکز فناوری اطلاعات وجود دارد. هدف از راه اندازی این سامانه تسهیل در برقراری ارتباط و ارجاع امور و پیگیری درخواست همکاران گرامی در اسرع وقت می باشد. برای ثبت نام در سامانه به آدرس support.shirazu.ac.ir مراجعه نمایید. همچنین برای مشاهده آموزش ثبت و پیگیری درخواست کلیک کنید.